Fieldmarketing
Al meer dan 20 jaar worden er leden en donateurs geworven in Nederland, door de inzet van fieldmarketing. Dit gebeurt veelal middels deur-aan-deur en straatwerving. Het kanaal is al jaren een heel effectief middel om nieuwe leden en donateurs te binden en is daarom heel belangrijk voor grote merken en doelen binnen Nederland. Dit mooie kanaal is de afgelopen 20 jaar sterk doorontwikkeld, geprofessionaliseerd en vanwege de digitalisering ook heel veilig geworden. Aan ons de taak om dit kanaal de toekomst te geven door het duurzaam en kwalitatief te houden voor alle partijen!
Het bestuur van de vereniging bestaat uit:
Dhr. L. van Leer (stuurgroeplid Stichting RHAHW) - voorzitter
Dhr. N. Troost (Trustmarketing & Credo marketing) - secretaris
Dhr. N. Emmink (CEO Marketing) - penningmeester
Werven tijdens COVID-19?
Gedragscodes
Download hier het protocol "D2D werving Goede Doelen tijdens COVID-19"
Download hier de Reclame Code Fieldmarketing.
Download hier de Gedragscode Fieldmarketing.
ONZE LEDEN
Al onze leden zijn actief voor verschillende goede doelen binnen Nederland.
Onze leden werken dan ook conform de gestelde gedragscodes en protocollen binnen de fieldmarketing.
Hieronder de leden van de VFN:
Trustmarketing | Credo Marketing | Triple Pro | Fonky | CEO Marketing | ZSP Netwerk
De inhoud die hier wordt weergegeven kan niet worden weergegeven vanwege de huidige cookie-instellingen.
Deze website kan inhoud of functies aanbieden die door derden op eigen verantwoordelijkheid wordt geleverd. Deze derden kunnen hun eigen cookies plaatsen, bijvoorbeeld om de activiteit van de gebruiker te volgen of om hun aanbiedingen te personaliseren en te optimaliseren.
Deze website maakt gebruik van cookies om bezoekers een optimale gebruikerservaring te bieden. Bepaalde inhoud van derden wordt alleen weergegeven als "Inhoud van derden" is ingeschakeld.